Bo tutaj Pacjent jest najważniejszy! - Najnowocześniejsze i najbardziej zaawansowane możliwości leczenia zębów - stomatologia Mysłowice

Bo tutaj Pacjent jest najważniejszy!

Postęp w medycynie, o którym wspominaliśmy w poprzednim wpisie, dotyczył głównie rozwoju technologicznego. Wspaniałości czasów, umożliwiających nam dostęp do najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych możliwości leczenia.

Postęp jednak - to coś znacznie więcej.

To sposób, w jaki dziś rozumiemy problemy związane ze zdrowiem jamy ustnej, ich nieprawdopodobna wielokierunkowość i przenikalność z innymi obszarami zdrowia. Postęp to także zupełnie inne niż znane pacjentom sprzed laty, obyczaje i standardy panujące w gabinetach.
Aktualnie (nowoczesny) gabinet nie ma już nic wspólnego z salą tortur, choć niestety wielu Pacjentom nadal tak się kojarzy…
Spoglądając na te - absolutnie szalone zmiany nie co z zewnątrz, z perspektywy Pacjenta, warto znać w nich swoje miejsce. Bo to miejsce szczególne.

Kolejna fraza będzie często pojawiać się w naszych materiałach, pozwolę zatem przytoczyć ją już po raz kolejny – bo Pacjent jest najważniejszy!
Wielu z Pacjentów nie zdaje sobie sprawy, że stomatolog oraz jego zespół (proszę mi wybaczyć kolokwializm) – jest nie tylko specjalistą od dziur w zębach, które można wyrwać lub wyleczyć. Nowoczesne kliniki zapewniają komfort w szerokim rozumieniu tego słowa. Czego więc może spodziewać się NASZ Pacjent?

Przyjdź! Przekonaj się na własnej skórze.

Emotikon smile
A na poważnie – z pewnością stomatologii z najwyższej półki. Z czym to się wiąże? Z profesjonalizmem naszego zespołu. Z kompetencją, z precyzją…
… Z empatią.
Jest przecież coś więcej niż sama kompetencja. Kompetencje stają się obowiązującym standardem. Nam zależy również na tym, aby każdy Pacjent czuł się tutaj dobrze, bezpiecznie, spokojnie. By czuł się szczęśliwy… Tak tak – szczęśliwy! Nie tylko z uwagi na kontekst zdrowia, czy konkretnie uwolnienie się od dolegliwości bólowych. Każdy z nas lubi poczucie atrakcyjności, prawda? Nie ulega wątpliwości, że zdrowe, białe (kompletne!! ) uzębienie są jednym z najwyżej ocenianych kryteriów w hierarchii bycia atrakcyjnym!

Wyczerpując temat - jest coś jeszcze.

Gabinet – jak wspomniano – to nie tylko leczenie. Gabinet stomatologiczny, lub gabinet higieny stomatologicznej, to jedyne miejsce, w którym Pacjent zdobywa rzetelną wiedzę na temat zdrowia jamy ustnej. Niby nic wielkiego, można by pomyśleć - w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Zdrowie jamy ustnej przekłada się na cały ludzki organizm. Zaniedbania higieniczne, stany zapalne dziąseł, których najpowszechniejszym objawem są krwawienia, próchnica – wszystkie dolegliwości związane z obecnością szkodliwych bakterii są potencjalnym sprawcą nieraz bardzo poważnych powikłań. Wśród najważniejszych wymienia się zawał, choroby nowotworowe, przewlekłe stany zapalne, a w niektórych sytuacjach także utratę ciąży. Profilaktyka zdrowia jamy ustnej nie może zatem być sprawą bagatelizowaną i spychaną na margines.

Zapraszamy Was, Drodzy Pacjenci.

Nasi specjaliści ocenią Wasz stan zdrowia jamy ustnej, dobiorą właściwy dla Was program profilaktyczny. Z uwagi na absolutną kompleksowość usług jakie oferujemy – znajdziecie u nas odpowiednie dla siebie narzędzia, aby codzienna higiena była przyjemna i skuteczna, przynosząc szybko właściwe rezultaty.