Porady dla Pacjenta

• Leczenie kanałowe – ratunek dla zakażonych zębów20 paźdźiernika 2021 Leczenie kanałowe ma na celu usunięcie obumarłych tkanek oraz oczyszczenie kanałów zębowych z nagromadzonych bakterii. Leczenie odbywa się pod mikroskopem, dzięki czemu najmniejsza mikro bakteria zostaje usunięta z zakamarków korzeni.[ czytaj więcej ...]
  • Spieszmy się leczyć zęby18 paźdźiernika 2021 Próchnica jest cichym agresorem, który podstępnie rujnuje szkliwo zębów. Niekontrolowana próchnica przenosi się na sąsiadujące zęby i w ten sposób do gabinetu stomatologa potrafi sprowadzić ból niejednego a kilku zębów.[ czytaj więcej ...]
  • Odsłoń swoje naturalne piękno - Profesjonalne Wybielanie Zębów30 września 2021 Odsłoń swoje naturalne piękno. Zapraszamy Cię na profesjonalny zabieg wybielania zębów. Za pomocą specjalistycznych środków do wybielania wydobędziemy z Twojego uśmiechu olśniewający blask. W naszym gabinecie dysponujemy nowoczesnym systemem wybielania zębów.[ czytaj więcej ...]
  • Wszystko zaczyna się od uśmiechu23 września 2021 Tak naprawdę wszystko zaczyna się od uśmiechu. Mówią, że oczy są zwierciadłem duszy. Za pewne tak jest. Ale uśmiech pozwala się zbliżyć. Oczy mogą wyrazić pewną prawdę, ale to uśmiech zaprasza do relacji. Jest furtką, przez którą przechodzą emocje. Uśmiech sprawia, że niepokój zamienia się w pewność, a nieśmiałość ustępuje miejsca pragnieniu. To uśmiech sprawia, że chęci przemieniają się w działanie. [ czytaj więcej ...]
  • Usuwanie zębów i proteza w jeden dzień8 września 2021 Wasze potrzeby znajdują się w gablocie naszych możliwości. Postanowiłaś(eś) zdobyć się na odwagę i przyjść do gabinetu stomatologa, a tam okazuje się, że Twoje zęby są już totalnie zniszczone i nie ma dla nich ratunku? Nie martw się. Dla Twoich zębów może i nie ma, ale jest ratunek dla zaistniałej sytuacji! [ czytaj więcej ...]
  • Zdecydowany, pewny uśmiech, który świadczy o zdrowiu i samozadowoleniu. 2 września 2021 Przebojowość, pewność siebie to atrybuty ludzi sukcesu. Nie istotne czy prowadzisz własny biznes, czy jesteś czyimś pracownikiem – sukces dobrze Ci zrobi, bo każdemu z nim do twarzy. Za każdym sukcesem stoi uśmiech. Czy Twój uśmiech jest po Twojej stronie? [ czytaj więcej ...]
  • Piękne białe zęby rozpromienią Twój wizerunek30 sierpnia 2021 Jeśli czujesz, że Twój uśmiech jest na przegranej pozycji, bo Twoje zęby pochłonęła próchnica, lub stały się one prawie całkowicie starte, występują widoczne braki zębowe, zakotwiczone korzenie doprowadziły do stanów zapalnych i wymagają natychmiastowego usunięcia – a może dzieje się to wszystko na raz – nie martw się, mamy gotowe rozwiązanie.[ czytaj więcej ...]
  • All-on-4 Nowe zęby w 1 dzień25 sierpnia 2021 Za każdym razem kiedy widzimy bezradność w Waszych oczach, bezradność, która zajęła miejsce brakujących zębów, palimy się do pracy, by jak najszybciej Wam pomóc. Zobacz co możemy ci zaoferować...[ czytaj więcej ...]
  • Proteza zębowa mocowana na 2 implantach - System Locator23 sierpnia 2021 Niestabilna proteza jest elementem niezwykle frustrującym. Drobinki jedzenia, które gromadzą się pod powierzchnią protezy tworzą nieprzyjemny, czasem wręcz bolesny ucisk. Do tego ta nieokiełzana chwiejność, którą próbujesz ustabilizować językiem… Dyskomfort jest nie do zniesienia. Ale co zrobić kiedy nie ma wyjścia..? Mamy dla Was rozwiązanie...[ czytaj więcej ...]
  • Jak zachować piękny i zdrowy uśmiech?12 sierpnia 2021 Przegląd zębów to bezpieczeństwo w organizmie. Bakterie chorych zębów są w Tobie. Z krwioobiegiem odwiedzają Twoje oczy, nerki i serce. Bądź odpowiedzialny.[ czytaj więcej ...]